Kan mij iemand vertellen waarom de 2 door mij gemaakte backup's (via DirectAdmin) werden verwijderd?
Ik had twee backup's van 6 domeinen deze week maar die zijn niet meer zichtbaar. Er was wel een reden voor deze backups, die had ik niet voor de lol gemaakt..
Onderwerp: Backup's verwijderd door Vimexx
Inmiddels is het de 25e en hoewel ik me kan voorstellen dat een antwoord iets langer op zich laat wachten i.v.m. drukte op jullie helpdesk lijkt me twee weken wachttijd wel heel erg overdreven voor een antwoord op een betrekkelijk eenvoudige vraag.
Ik denk dat je beter een support ticket kan openen, Vimexx personeel leest de forum's sporadisch.
Bedankt Jurgen, misschien dat ze de ondertitel van het forum "Stel je vraag en communiceer onderling met onze medewerkers en klanten" dan maar beter aanpassen in "Stel je vraag en communiceer onderling met onze klanten". dan weet iedereen waar hij, zij of hen aan toe is.
Daarnaast geeft een antwoord op het forum alleen maar meerwaarde, dan is het direct voor een ieder die het forum bezoekt met eenzelfde vraag duidelijk zodat er geen onnodige support tickets aangemaakt moeten worden.
Helemaal mee eens Richard, dit zou een groot verbeterpunt voor de Vimexx medewerkers kunnen zijn. Hopelijk doen ze er pro-actief iets mee..
Zelf mis ik e-mails tussen 14 juli en 6 aug. Ook zie ik in die periode dat niet alle dagen backups voorhanden zijn. Ticket aangemaakt, ben benieuwd wat de oorzaak is van bounced emails