Er is een nieuw Blog artikel gepubliceerd!
"Als webwinkelhouder wil je (potentiële) consumenten zo goed mogelijk van dienst zijn. Dit betekent dat er bij producten een heldere productomschrijving getoond moet worden, dat er productfoto’s aan producten moeten worden toegevoegd, enzovoorts. Zo krijgen (potentiële) consumenten een zo compleet mogelijk beeld van producten. De kans op retourneringen of ontevreden consumenten neemt zodoende af. Toch is het nooit helemaal uit te sluiten, dat een consument ontevreden is. In zo’n situatie is het belangrijk om op de juiste wijze met deze klant om te gaan. Bied je een klant de mogelijkheid om je telefonisch te benaderen of enkel per mail? Bied je een livechat op je website aan om vragen van consumenten te beantwoorden? Enzovoorts. In dit artikel vertellen we je meer over de voor- en nadelen van een livechat."
Lees het volledige artikel op: https://www.vimexx.nl/blog/wel-of-geen-livechat-gebruiken-bij-een-webwinkel