Vimexx Facebook

Onderwerp: email gehad met verlenging domeinnamen - Pagina 2

26-12-2023 15:42

Hoi,

Ik krijg een email met daarin een verlenging voor domeinnamen. Nou wil ik deze domeinnamen helemaal niet verlengen. De einddatum van de domeinnamen staan op 09-02-2024 (dus meer dan 1 maand) en nu moet ik verplicht deze domeinnamen betalen zonder dat ik de mogelijkheid heb om deze te stoppen? Als dat zo is, dan verhuis ik al mijn domeinnamen naar een ander en zal ook nooit meer hier een domeinnaam hier aanschaffen. Voorheen was het zo dat een domeinnaam automatisch werd opgezegd wanneer je deze liet verlopen, maar nu sturen je meer dan een maand voor afloopdatum van het 1-jarig contract al een factuur.  

02-11-2024 06:52

Vandaag weer 2 reminders om mijn hostingpakket te verlengen.. Zie ook dit artikel van de consumentenbond: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/verlengen-en-opzeggen-van-abonnementen

15-11-2024 11:36

ik heb nu ook hetzelfde aan de hand.
Ze hebben zelf verlengd en de enige mail die ik hierover kreeg was dat ik de bestelling nog moest betalen.
Ik dacht dat als mijn automatische incasso uit stond, dat het dan niet verlengd werd.
Het is toch ook niet normaal dat je nergens vindt hoe je je abonnement niet wil verlengen op einde looptijd, die dan nog eens 45 dagen voor de echte verlooptijd al is???? Geen waarschuwingsmail of niets gehad. Wat een bandieten.

Heeft hier iemand al zijn zogezegde abonnement kunnen opzeggen ???
Is dit legaal???

iemand de ombudsman al geprobeerd??

- 5 van 5 sterren -